Bestyrelsen
Bestyrelsen i AB Ingolf består af frivillige beboere, valgt af generalforsamlingen.
Bestyrelsen består af 7 bestyrelsesmedlemmer og 4 suppleanter.
Foruden formanden, som er valgt af generalforsamlingen, konstituerer bestyrelsen sig ved førstkommende bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen med en næstformand og en kasserer.
Bestyrelsen mødes fast en gang om måneden, og holder derudover møder efter behov.
Du kan læse mere om bestyrelsens konstitueringsregler m.m. i vedtægtens § 28-32.
Bestyrelsens medlemmer
Nana Lassenius Kramp, formand (2022-2024)
Zeynel Palamutcu (2022-2024)
Marie Partoft (2022-2024)
Simon Nikolai Petersen (2022-2024)
Kristoffer Koch Petersen, kasserer (2021-2023)
Mathias Høegsberg Petersen (2021-2023)
Pernille Aaboe Jensen (2021-2023)
Suppleanter:
Jesper Tirbal (2022-2023)
Jonas Holm Villumsen (2022-2023)
Mark Pallisgaard Hansen (2022-2023)
Adam Westesson (2022-2023)
Vil du være med?
Der er altid brug for flere hænder til at løfte. Har du lyst til at være med i maskinrummet, så send os en mail eller spørg os nede i gården. Vi er altid klar til at mødes over en kop kaffe i bestyrelseslokalet, hvor du kan høre mere.
Hvornår kan du blive medlem? Sædvanligvis er det til valg på den ordinære generalforsamling. Skulle bestyrelsen mangle medlemmer nu og her, siger foreningens vedtægt, at vi gerne må optage suppleanter uden valg.
Tidligere ‘hvervekampagner’ til bestyrelsen
Folk har sjældent stået i kø for at komme i bestyrelsen. Derfor har forskellige bestyrelser gennem tiden lavet “hvervekampagner”, som skal tiltrække folk, og som skal minde beboerne om, at vi alle har et fælles ansvar for at drive en andelsboligforening.