Cykelværkstedet Fikserummet

Foreningens cykelværksted ligger midt i gården i kælderen under Halfdansgade 27, og fungerer som en lille klub, og du får adgang til værkstedet via bagtrappen.

I værkstedet findes så godt som al nødvendigt udstyr til at reparere og vedligeholde din cykel. Ud over værktøj er der også forbrugsmaterialer såsom handsker, lappegrej og diverse smøremidler mv. Du kan tage din cykel med derned, men det er også tilladt at tage værktøj med op af kælderen, hvor det kan benyttes i gården, så længe det kommer på plads igen lige efter brug.

Vi vil meget gerne have, at så mange som muligt benytter værkstedet. Du skal dog først indmelde dig via klubbens facebookgruppe AB INGOLF Cykelklubben Fikserummet, hvor du bliver bedt om at redegøre for, at du bor i foreningen. Her finder du al den praktiske information om nøgleboks, kode og også reglerne omkring brug af værkstedet.

Vel mødt og velkommen